duminică, 17 septembrie 2017

Kefalonia si Lefkada - 2

Kefalonia si Lefkada - 3 
Argostoli 
Sa vezi asta atunci cand te trezesti, e de inteles de ce nu ma mai saturam sa privesc si sa fotografiez
Makris Gialos
Makris Gialos
Makris Gialos
Makris Gialos
Makris Gialos
Costa Beach - plaja mea preferata pentru ca are nisip fin, m-am simtit eliberata de incaltamintea speciala si m-am balacit cat am vrut pentru ca apa nu e adanca. Bonus: apa calda si limpede :) 




Argostoli, din nou










Bye, bye Kefalonia - Spre Lefkada, iar.








Toata lumea e primita pe ferry boat






Lefkada Town -  un oras pustiu, din cauza caldurii. 













Am crezut ca este o casa, dar e de fapt o manastire si chiar functionala.....

Distanta reala. Ce poti sa mai spui?!

Lefkada are multe locuri spectaculoase, dar asta e unul dintre preferatele mele. In Lefkada Town, in nordul insulei, in zona morilor de vant dezafectate.







N-ar fi Grecia fara pisici....

.....si taverne colorate......
........si ambarcatiuni.....








Fabuloasa plaja Porto Katziki







Stupi...
Mierea, maslinele si uleiul de masline se vand pe marginea drumului, in munti. De aici am cumparat miere, un gust altfel, probabil datorita florei diferite de Ro.
Cum sa nu te simti ca acasa cand vezi placute cu meniul scris in limba ta?? Si sa ne intelegem: eram in munti, in pustietate, dar in parcarea tavernei erau cateva masini cu numere de Ro, diferite judete. Si noi :)



Alt magazin-taraba. (Si) De aici am cumparat ulei.
Busuioc grecesc.

Parcare pentru ambarcatiuni :)
Cam asta vedeam de la balcon...
...si asta.
Cum spuneam, pisici...
...fara griji... :)
Decor simplu si colorat
si iar pisici fara griji :)
Seara greceasca , care mai avea putin sa se transforme in seara romaneasca, atat de multi eram :))

N-ar fi seara greceasca fara farfurii sparte :)

A doua zi, duminica dimineata, am fost la Sf Liturghie. Nu am inteles nimic, dar bineinteles ca am stiut exact fiecare moment al slujbei si am spus, ei in greaca, noi in romana, Tatal Nostru si Crezul. Cu ocazia asta mi-am dat seama ca "AGI" se citeste "AGHI" - am recunoscut cand spuneau "Sfinte Dumnezeule, Sfinte Tare, Sfinte fara de moarte, miluieste-ne pe noi"
Si doua fotografii "furate". Nu m-am putut abtine sa nu fotografiez tavanul, vopsit in culoarea marii si stelutele de mare pictate pe tavan.
Plaja Pefkoulia vazuta de sus. Un spectacol!



Din pacate, cu Katisma, ultimele doua cutremure au facut ravagii,  pentru ca au schimbat geografia locului. Plaja a pierdut cativa metri :(
Daca acum trei ani am petrecut aprox.45-60 de minute, pe o stanca, doar uitand-ma in apa!!!, fara sa ma plictisesc, atat de fascinata eram de limpezimea ei, acum nici macar nu am putut sa ajung pe vreo stanca pentru ca apa e foarte adanca acolo si valurile foarte mari. Am prins-o cam agitata. Dar tot frumoasa!







Plaja s-a ingustat cu cel putin 3 metri.

Plimbare in Ag.Nikitas, vechi sat de pescari.







Gutui si rodii :)



Din nou Lefkada Town, la ceas de seara.
















Hotel :)
loc de relaxare in fata hotelului









 Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget