duminică, 1 octombrie 2017

Week-end-ul trecut


Postarea asta e in stand-by, in capul meu, inca de saptamana trecuta, numai ca nu am ajuns la calculator. Timpul. Cel mai bun prieten, cel mai mare dusman, depinde de noi. 
Acum, selectand fotografiile, mi-am dat seama ca sunt putin haotice, nu au o continuitate, par amestecatem dar fix asa le-am pus si eu pe blog, in ordinea in care le-am facut.
Am terminat usa-cuier, o cutie si a inceput sa lucrez la o noptiera. Marea mea dezamagire sunt cateva sticle, pt ulei si otet facut in casa, la care ma chinui de doua saptamani.

Mi-am inceput ziua cu o cafea bauta din noua cana. Am cumparata-o de la Swiss Corner, se vede ca sunt sub influenta Murei, pentru ca nu am ales cana cu vacuta, ci cu un catel care e agatat de cana. 

 M-am bucurat de gradina si de lavanda mea, care inca infloreste desi era sfarsitul lui septembrie.
 Mura cea curioasa, fara de care nu poti sa faci nicio miscare fara ca ea sa stie despre ce e vorba. Trebuie sa-si bage nasul (ala mare) in treburile noastre.
 Toamna...pe garduri, 
 pe cer si in gradina, 

 in solar, 
 din nou lavanda, alta.
 Si Mura suparata ca eu sunt in gradina si ea nu.
 Incearca sa deschida poarta :))
 Luleaua turcului.
 Si la treaba!
 Am lucrat o cutie de lemn, 
 Sticle in care sa punem ulei de masline, ulei de floarea soarelui presat la rece si otet facut in casa. Le-am fi putut pune in orice sticle, cat de urate sau frumoase, dar jumatatea mea m-a rugat sa le fac cu servetel, si daca m-a rugat el, nu puteam sa-l refuz.
Mai bine il refuzam, ca nu reusesc deloc sa le fac bine, numai defecte :)) Doar cu una am avut succes :D
 Mura - intr-un moment RAR de cumintenie :))
 Usa-cuier, isi astepta cumintica randul. Am curatat-o cu flexul, folosind un disc cu smirghel. Partile metalice le-a curatat sotul meu, dar in rest am curatat-o eu. Nu mi-e frica de instrumente grele. Nu sunt o feminista - nici nu voi fi vreodata - dar consider ca nici femeii nu-i strica sa stie sa ciocaneasca-bocaneasca, nici barbatului nu-i strica sa stie sa coase un nastule sau sa faca o mancare. 
 In curte era putina debandada pentru ca sotul meu mesterea la cel de-al treilea cotet. Noi avem trei catei.



 Am taiat elementele metalice si ornamentele din lemn care ne incurcau.

 Ornamentul asta l-am scos singura. A fost mai usor decat ma asteptam! Credeam ca sunt cuiele intepenite dar lemnul era uscat si au iesit imediat.

 Cum spuneam , in curte debandada. Una buna :)) , doar se lucra de zor.

 Stiam de la bun inceput ca voi avea un cuier shabby. Am dat cu vopsea pe baza de creta, marginile si elementele din mijloc. Iubesc atat de mult stilul shabby, cu ronztaielile lui cu tot, incat am fost in stare sa-mi cumpar si cizme cu aspect uzat. 

 Cum spuneam, fotografiile sunt haotice. Am intrat in casa - dupa ceva - si am vazut o ciocanitoare in copacul din fata camerei. Am pus imediat mana pe aparat. Stiu ca nu o vedeti :)) dar va spun eu: este pe copac, exact unde incepe umbra.
 Sa revenim la cutia de lemn. Mi s-a parut foarte potrivit acest servetel, parca ar fi motive traditionale.
 Nu m-am putut abtine si am tocit incuietoarea si balamalele, in stil shabby.
 Sticlele despre care va spuneam. Doar cea cu ciorchinele de strugure poate fi folosita pentru ca a iesit perfect, dar pe celelalte trebuie sa le iau de la capat. Ba mai rau: mai intai sa le curat, apoi s-o iau de la capat. Nu insit acum, vor avea si ele o postare separata.
 Agatatorile pentru cuier erau aramii dar le-am vopsit cu dark blue.
 Delalii ale usii cuier


 Si Mura :)
 Mare dilema: sa fie un cuier 100% shabby sau putin etno.
 M-am tot gandit dar in stilul meu. Stilul meu e unul nebunesc, cu 100 de razgandeli pe secunda.

 Intre timp am facut o pauza si m-am dus prin vecini - adic la matusa.
















A doua zi e duminica, si s-a mai incheiat o saptamana!
Va urma! - aici

2 comentarii:

  1. Ar trebui sa citesc de vreo trei ori sa iti scriu mai multe...floarea aia, habar nu aveam ca se cheama Luleaua turcului....abia astep sa vad rezultatele....faina ideeea cu sticlele...o voi pune in practica cand ne vom muta la casa noastra...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca iti doresti sa decorezi, de ce sa mai astepti?! :)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget