duminică, 9 aprilie 2017

Jurnalul unei femei simple


Pentru azi…
Duminica, 09.04.2017, 14:25
Pe fereastra...
Soare, foooarte senin. Desi e cald, mi se pare ca e soare cu dinti, dupa frigul de azi noapte.
In bucatarie
Miros de cafea, peste, muuult peste, icre, ordine, vase spalate J
In casa...
Curat si ordine. In sfasit!!
Sunt imbracata...
Capot.
Ascult...
Sunetele casei.
Mesteresc...
gradinaresc. Se pune?
Citesc...
Sa desfiintez rubrica asta sau nu?!
Intentionez...
Sa fiu mai atenta la lucrurile care conteaza cu adevarat.
Ma gandesc…
In ultima vreme m-a apucat filosofia despre viata, despre oameni, si desprecum nu prea stim sa traim sis a traim clipa, dar in sensul frumos.
Imi doresc...
Sa ma bucur de "maruntisurile" care ne fac viata frumoasa. 
Sunt recunoscatoare...
Pentru sanatate.
Astept cu nerabdare...
Excursiile!
Imi place…
…sa dorm la pranz J
Nu-mi place…
graba. 
Saptamana care a trecut...
Am terminat curatenia de primavara
Ieri…
O zi petrecuta afara, in curte, la tara, muncind, cum altfel!
Azi..
Biserica, (re) intalniri cu oameni foooarte dragi, acasa, odihna, leneveala. Mi-era dor!
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Sa fiu lenesa!
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
Sa particip la cat mai multe slujbe ale bisericii.
Un citat preferat pentru azi... :)
Via: The Happy Page


O fotografie de azi...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget