marți, 14 februarie 2017

Oameni frumosi

Gri. Daca as caracteriza perioada asta printr-o culoare, asta ar fi, gri.
Dar ce te faci, ca mie-mi place rozul. Sâc! Spuneam si in jurnal ca m-am pierdut si nu reusesc sa ma gasesc. Nu sunt in depresie dar mi-e lehamite. Doar lehamite. 
Intotdeauna blogurile de oameni frumosi m-am motivat si m-au mobilizat. Vreau sa va arat si voua cateva, nu cele mai reprezentative, doar asa..cate am putut sa strang la 6 dimineata, cu ochii pe ceas ca sa nu intarzii la serviciu :)) 
Sa mai uitam de uratul de afara, si la propriu si la figurat, zic!

Ordinea este absolut intamplatoare :)

 Daca aveti chef de smotruiala, cateva sfaturi de la Laura :) 

✿ De la Adela o carte.

 Iar un blog foarte preferat, pentru generozitatea cu care impartaseste sfaturi si un tutorial 

✿ Pentru odihna ochilor...Loreta. Ce-ar mai fi de spus?

 Inimioare si tutorial de la Anabelia :) 
Anabelia
 Vulpite de la Annemarie - vulpita brosa si vulpita jucarie.
Fox by Annemarie
Sa aveti primavara in inimi!

3 comentarii:

  1. Deci tu, la 6 dimineata, nu doar ca esti trezita bine, dar mai stai si pe bloguri. E peste puterile mele de a intelege asa o anomalie :))) (eu intind somnul cat pooooot si ma trezesc cu jale cand suna alarma la 6:05, si nuuu vreau sa ma dau jos din pat). Niciodata n-as lua in consideratie sa fac revista "presei" (a blogurilor, adica) la ora 6 dimineata. :))) In mod sigur as alege inca 10 minute de somn.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca m-am trezit la 4:50, iti dai seama ca 6 era deja pranzul =))))))

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget