sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Jurnalul unei femei simple

Pentru azi…
Sambata, 21.01.2017
Pe fereastra...
Soare, senin, dar foaaaarte frig.
In bucatarie
E curat. Mai tarziu vreau sa fac o prajitura cu mac, dar fara mac J Ea asa se numeste, doar ca nu pun mac in aluat pentru ca nu ne place foarte tare. O sa pun nuca. E o prajitura fooooarte buna, cu doua crème, de cacao si vanilie, si glazura de ciocolata. Mananci si nu te mai opresti!
  In casa...
Curat si cald.
Sunt imbracata...
Pantaloni de pajama si pulover (roz!!) cu danteluta la maneci si guler.  Ce combinatie J !
Puloverul e foarte dragut, cam shabby, dar nu-l mai port pentru ca am reusit sa-l patez. De fapt sa-l decolorez, culmea, pe spate.
Ascult...
…vocea ratiunii
Mesteresc...
Nimiiiiic L  Heeeelp!!!
Citesc...
“Pedagogia povestii”. Am primit cartea in decembrie, dar acum i-a venit randul.
Intentionez...
Sa fac un dar de blog. De fapt trei :D Locul 1, 2 si 3, de consolare :D Nu am rezonat niciodata cu darurile de blog, dar o fac de dragul de a darui. Obligatoriu fiecare cadou va contine si ceva facut de mine, deci trebuie sa ma pun pe treaba.
Participarea nu presupune nimic, nu link dat mai departe, nimic de genul asta. 
Stati pe aproape ;;)
Ma gandesc…
Ca s-a pus praful rau pe blog, dar nu am intentionat sa-l abandonez. Imi doresc sa scriu des dar nu am timp. Poate ar fi bine  sa-mi impun sa scriu macar o postare pe saptamana. 
Imi doresc...
Sa tapitez scaunele, sa termin cu ele!
Sunt recunoscatoare...
Pentru sanatate.
Astept cu nerabdare...
Sa ma tund J
Imi plac…
Filmele vechi. 
Nu-mi place…
Frigul!
Saptamana care a trecut...
A fost normala, cu rutina zilnic. Asta e bine!! Stiu ca ma repet, am mai spus-o, rutina e buna. Inseamna ca suntem sanatosi, ca totul e bine, chiar daca pare plictisotor. Doar pare!!!
Ieri…
Serviciu, oboseala…ca vineri.
Azi..
Gospodareala.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Pe frigul am planuri pentru cuptor J
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
Nu m-am gandit la nimic in mod special.
Un citat preferat pentru azi...
Nu am un citat (nici) pentru azi J
O fotografie de azi...
Nu e doar una, si nu sunt de azi :P 

Sibiu, decembrie 2016




10 comentarii:

  1. Si mie-mi plac fotografiile tale.
    Data viitoare poate strecori si-o labuta de Costica printre ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Feedback-ul pozitiv pentru foto ma bucura mult, mai ales ca am fotografiat extrem de putin in ultimul an si am impresia ca nu mai stiu nica. Vreau sa recuperez!
      O sa strecor si o labuta, doua ;)) S-a notat!

      Ștergere
  2. Sa scrii cand simti cu sufletul...Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult imaginea ceainicelor pe cutii...parca asteapta, sau parca sunt curioase de ce se intampla afara si s-au cocotat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi se par atat de delicate, dar atat de nedreptatite. Stau pe cutii, probabil goale, de bere. E asa un contrast!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt curioasa ce bisericuta se vede in zare?! La multi ani in 2017! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu tiu sa-ti raspund. Ne-am oprit doar ca sa fac fotografia. Nu-mi amintesc sa fi vazut indicatoare pentru vreo manastire, caci asa imi pare. Sau nu-mi amintesc eu.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget