luni, 28 decembrie 2015

Jurnalul unei femei simple

Pentru azi..
Luni, 28.12.2015, ora 16:30
Pe fereastra...
Senin. Apus.
In bucatarie...
"Porcarii". Yuhu!
In casa...
Curat si aproape liniste. Se adude doar masina de spalat.
Sunt imbracata...
Pulovar lung, roz, colati negri.
Ascult...
Masina de spalat :)
Mesteresc...
Azi am cumparat cateva servetele de la magazinul pictorshop.ro, am fost la ei, nu am comandat line. Acasa mi-am dat seama ca am uitat sa cumpar adezivul. Uof...uituca mai sunt :(
Citesc...
Nu am mai citit nimic. Desi am un vraf de carti pe noptiera, nu am fost in stare sa citesc un rand. Dorm foarte prost de-o vreme iar seara (eu seara citesc) adorm vorbind ;))
Invat/am invatat... 
Sa fac un pas in spate. 
Intentionez...
Sa-l fac frumos pe scaunul pe care l-am luat de la ghena :D
Ma gandesc…
Sa ma tund....sa nu ma tund....sa ma tuuund....sa nu ma tuuund....sa ma tund...
Sper/imi doresc...
Sa creez lucruri frumoase :)
Sunt recunoscatoare...
Pentru iubire :)
Astept cu nerabdare...
Sa treaca Revelionul si sa intram "in normal".
Vreau…
Sa-mi fac o geanta din material textil. Stiu, am ganduri mari, abia sunt in stare sa trag o dunga dreapta.
Unul din lucrurile preferate...
Bucatariile mari!
Nu-mi plac...
Nu-mi place frigul.
Saptamana care a trecut...
Agitata si plina cu de toate. O inmormantare in familie si Bucuria Craciunului.
Ieri…
Dimineata am mers la slujba, apoi ne-am plimbat prin mall (aveam chef de-o plimbare in mall) si o plimbare in parcul Mogosoaia. 
Azi…
Am facut curat. Dupa atatea zile era necesar, apoi mici cumparaturi.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
O sa facem si noi ce-o sa faca mai toata lumea :)
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
Pai saptamana care urmeaza e la anul. E atat de departe :))
Un citat preferat pentru azi...
"Nu incerca sa devii o persoana de succes, ci una de valoare" - Albert Einstein
O fotografie de azi...
Trei :)
Costica saptamana trecuta, pe calorifer, statea la soare. Era atat de cald ca adormise :))
Lene mare, rasfat...
Cumparate azi de la Pictor Shop



18 comentarii:

  1. Sa te ajut sa te decizi? Vei face cum vei crede tu, dar uite parerea mea:
    - sa nu te tunzi, parul tau e frumos ondulat natural si feminin,
    - sa faci geanta la care te gandesti, "sky is the limit", iar sa inveti sa tragi drept la masina nu e deloc putin lucru (mie inca nu-mi iese :)), mi-am tivit un material cumparat special pentru a fi fata de masa de Craciun si ... bine ca nu iese in evidenta ata folosita pt ca am facut o linie cam serpuita).
    Costica e un lenes dragut, ca de obicei :)) il invidiez ca doarme atat :))
    PS: Bunica mea are un motanel asa obraaaznic, n-ai mai vazut asa ceva :)), se vede pe fata lui ce poate, nu sta locului o clipa si e si foarteee alintat - mi s-a urcat in cap neinvitat, torcand de numa'. Are noroc ca e tare frumusel, bunica il iubeste mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai onduleurile sunt problema, parul se increteste mai tare dacă e scurt. Cel puțin al meu așa e. Un motiv in plus sa nu m-a tund, n-am chef sa arat ca un pudel :))
    "Sky is the limit", mi-a plăcut :)
    Motan obraznic in curtea bunicii tale?? Nu-mi pot imagina :))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu m-am tuns scurt si ma simt excelent, parul se ingrijeste mult mai usor. Dar cu parul cret e complicat.Totusi, uneori parca simti nevoie de o schimbare radicala, cel putin eu asa am simtit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau o tunsoare care sa-l potoleasca, sa-l stapanesc eu pe el si nu invers.
      Cred ca am sa incerc totusi, pentru ca imi creste enervant de repede. Daca nu-mi place, il las sa creasca.

      Ștergere
  4. Gata! Azi iau pensula in mana ca mi se strica adezivii si toate cele fara sa le fi probat macar. Multumesc pentru imbold!
    Costica este a-do-ra-bil!
    Eu nu ma tund, desi sunt tentata pentru ca sotului meu ii place parul meu lung si stiu sigur ca dupa doua ore de la tuns as plange de ciuda.
    Mult spor la facutul gentii. Incepe cu una cu un design simplu si sigur vei reusi. De abia astept sa o vad!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am mai lucrat la scaun. I-am dat deja cu un strat de acril, lucrez la el incet, dar cu drag pentru ca il vad cum se transforma.
      Eu m-as tunde in momentul asta dar mi-e teama ca se va increti si mai rau - parul ondulat cu cat e mai scurt, cu atat se increteste mai rau - si am oroare sa arat ca o oaie :)) Mie imi place parul drept. Visez la par drept!

      Ștergere
    2. Vai, vai ...
      Parul meu e dreeeept si tare mi-ar placea sa fie ondulat asa frumos, ca al tau, la asta visez dintotdeauna :)) (nu am rabdare sa-l ondulez, am alte lucruri mai bune de facut in viata :D si oricum se lasa repede onduleurile).
      Iar al tau e ondulat frumos si visezi sa fie drept.
      ...
      Cine sa ne mai inteleaga? Suntem pur si simplu nerecunoscatoare.

      Ștergere
    3. E rebel, asta nu-mi place, nu ma asculta. Se aseaza numai cum vrea el.
      Hârști !! :))

      Ștergere
  5. Alina azi pe vivre sunt multe magarii faine pentru tehnica servetelului;), poate ai vazut. Eu m-am tuns scurt, ma simt minunat. Ca parul cret sa se aseaze frumos trebuie sa fie foarte scurt (1-2cm, sau mai lung, pana sub mandibula), exista tunsori speciale pentru parul ondulat, care arata absolut minunat, asimetrie, sunt asa jucause si tineresti:). Eu nu m-am tuns pana nu a venit Ilinca ca m-am gandit ca in general copiilor le plac doamnele cu parul lung, apoi...harsti:)). Ti-am mais cris un comentariu de pe telefon, dar cred ca s-a pierdut: grea viata lui Costicuta, este pur si simplu epuizat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am gasit alt comentariu de la tine :(
      Nu m-as tunde scurt, scurt, pt ca nu-mi place, ci la nivelul mandibulei, dar asta inseamna par f cret si NU vreau.
      Mie imi place parul drept!

      Ce mi-ai facut cu Vivre!!! Pai eu am treaba multa, cine mi-o face daca eu casc gura pe net :))

      Ștergere
  6. Baga ata in ac masinuta mea:)) Azi m-am jucat un picut la ea, am infiletat ata...am pus ata in ac...ma duc in oras si cand ma intorc ma mai joc putin:)).p

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea,iti doresc sa ai parte de un an minunat,plin de realizari,proiecte frumoase si multa muuulta dragoste.
    La multi ani!
    Costica este un dragalas :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea, tu esti faina cu par lung/ scurt cret ori ba. :)

    Costica e un motan tipic. Pana si lumea felinelor are barbatii ei:))

    Un an minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna si pe 2016!
    Nu ai mai postat de ceva vreme. :) Sper ca esti bine! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de grija :) Intr-adevar, am fost prabusita sufleteste. Incep sa-mi revin...

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget