joi, 19 noiembrie 2015

Mâncare de spanac crud și supă-cremă de roșii în stilul meu :)

Am incercat, si bine am facut :), mancarea de spanac - inspiratie de la Ina. Eu nu ma pot abtine cand aud de mancare cu usturoi crud. Imi place atat de mult mujdeiul incat as fi in stare sa-l mananc simplu, doar cu paine, fara sa am alaturi o mancare. Ce sa mai, imi ploua in gura si acum!!! =))))))))
Cand am citit reteta si am vazut ca se pune si usturoi, nici n-am mai stat pe ganduri. Mancarica de spanac am facut-o aproape ca in reteta Inei, zic aproape pentru ca nu am pus fulgii de drojdie (o punga de 100 gr.fulgi de drojdie inactiva costa 6-7 lei) pentru ca nu am gasit la plafarul unde intrasem sa cumpar, si pentru ca ma grabeam foarte tare, nu am mai incercat si la altele.
Ca o parere personala, aceasta mancare mi se pare mai mult o garnitura, noi am mancat-o alaturi de chiftelute de naut si soia. 
In meniul zilei mai avem supa-crema de rosii, aromatizata (aici e tot secretul) cu :
foi de dafin
busuioc
boia dulce de gogosar, facuta de noi :)
si, pentru culoare mai mult, am adaugat doua linguri de bulion de ardei gras rosu
Nu am inventat eu roata cu supa asta, dar vreau sa va incurajez sa folositi aromaticele. N-o sa va para rau!

2 comentarii:

  1. Spanacul arata tare bine si chiar ma gandema ca ma saturasem s ail consum doar salata...AI mei au golit solarul de resturile rosiilor si au pus spanac salata ..verdeturi care vor rezista toata iarna...sa avem vitamine....si in afara de salata..chiar nu aveam nicio idee..
    multumesc.
    Ah...am vazut la mama drojdie inactiva....am inteles ca ingroasa sosurile ...sunt curioasa s aincerc si eu..
    Multumesc de inspiratie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar eram curioasa ce rol are drojdia inactiva. Multumesc pentru informatie :)

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget