vineri, 13 noiembrie 2015

Jurnalul unei femei simple

Pentru azi...
Vineri, 13 noiembrie, 16:19
Pe fereastra...
Senin si  cald. 
In bucatarie...
Curat, miroase a placinta cu branza - e pentru maine. Trebuie s-o mancam toata :))
In casa...
Foarte curat ;;)
Sunt imbracata...
In tinuta lejera de casa : pantaloni si bluza.
Ascult...
Nimic. E liniste.
Mesteresc...
Nu mesteresc nimic dar am idei. In primul rand vreau sa-mi tricotez o caciula si un fular, apoi ma gandesc foarte serios sa-mi fac singura hainele, sau cel putin o parte din ele, pentru ca nu ma regasesc in stilul vestimentar actual. Niciodata nu m-am regasit, eu am alte gusturi. 
Citesc...
Multe articole de pe internet. Imi face creierul ca girofarul...
Invat/am invatat... 
Ca lucrurile nu se schimba peste noapte, trebuie doar sa am incredere si rabdare.
Intentionez...
Sa fac deserturi vegane in post.
Ma intreb...
Daca are rost sa-mi reactivez contul de FB. 
Ma gandesc…
Ca nu are rost sa-mi reactivez contul de FB :))
Sper/imi doresc...
Sa reusesc sa-mi schimb gandirea gen "cade drobul de sare peste copil"
Sunt recunoscatoare...
Pentru ca suntem sanatosi.
Astept cu nerabdare...
O vacanta!!!
Vreau…
Sa merg 2 zile la o manastire. 2 zile pentru ca ma gandesc ca va fi in week-end.
Unul  - cateva ;)) - din lucrurile preferate...

 materialele care au aceeasi cromatica dar modele diferite
 gentile din material textil
 sosetele - tocmai am constatat ca am cam multicele.


Nu-mi plac...
Nu-mi place dezordinea. Nu pot sa functionez daca in jurul meu e haos.
Saptamana care a trecut...
Buna :)
Ieri…
Am facut cateva cumparaturi pentru Mos Nicolae.
Azi…
Activitati gospodaresti. Dupa ce termin de scris postarea ma pregatesc sa plec, trebuie sa ma grabesc.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Incert :)
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
Prea putine si marunte ca sa poata fi mentionate ;))
Un citat preferat pentru azi...
"Un copil caruia i se formeaza gustul pentru muzica clasica buna, pentru literatura, istorie si arta, chiar si pentru stiinta, este cel putin partial vaccinat impotriva culturii consumeriste si a ispitelor acesteia" - pr.Serafim Roze

O fotografie de azi...
Toamna, toamna, toamna. Nu ma mai satur de ea :)
 Si un motan puturos, tolanit in pat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget