luni, 16 noiembrie 2015

Ca la maraton

Cam asa va fi acest post pentru mine, din punct de vedere al gatitului. Postul, tocmai pentru ca e post, presupune simplitate. Mereu mi-a fost foarte usor in posturi pentru ca nu ma mai chinuiam sa inventez, improvizez sau sa caut retete mai mult sau mai putin complicate, asa cum se intampla in perioadele "normale". Era extrem de relaxant. Acum, din motive binecuvantate, asa spune eu, va trebui sa ma intrec pe mine, si sa gatesc mai "compicat" dar de post. 
Cum la capitolul retete de post sunt deficitara, am inceput sa-mi storc mintea si energia :)) sa caut/improvizez retete.
Deocamdata o iau incet, cu pasi marunti, si fac meniul doar pentru 1-2 zile.
Pentru azi m-am gandit sa gatesc:
ciorbita de loboda cu taitei de post - mai multe retete gasiti aici
ghiveci de legume  
chiftelute de post
paine cu ceapa si masline
crutoane
E multa mancare dar sper ca voi avea si maine pentru ca ideea de a gati zilnic nu-mi place, desi nu ar fi ceva nou pentru mine.

Ce nu va lipsi, sigur, din meniul de post sunt:
 hummusul
 guacamole

Ca noutate ma tenteaza sa incerc ceviche.

Deocamdata atat, voi revenit cu fotografii :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget