vineri, 9 octombrie 2015

Sos salsa, varianta mea


Am folosit:

2 kg rosii
putin ulei de masline
doi morcovi potriviti
o radacina de pastarnac
o telina potrivita
4 cepe mai mititele sau 2 mai mari
✿ cativa catei de usturoi
 sare
 bulion de ardei sau un ardei kapia
 un gogosar 
 sare si mirodenii (eu am pus oregano, maghiran, busuioc si cimbru)
 ardei iute, dupa gust
 o lingura de otet


Toate blenduite si fierte pe aragaz, in tuci, pana se obtine o pasta mai groasa. Ideal este sa taiati de mana toate ingredientele, pentru ca sosul trebuie sa fie grosier, nu fin, dar eu m-am grabit. Mie mi-au iesit 5 borcanele mici. 

7 comentarii:

  1. :)) cand am citit titlul zic uite Alina s-a inscris la un curs de salsa:) Reteta o voi incerca negresit,am sa i adaug si ardei iute:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata tare tare bine ,..pare usor tare de facut si rezultatul pare garantat.Multumim si..pofta buna..

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad ca nu va opriti din experimentat diverse bunatati. :D
    Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ehe, si din ce am facut in ultima vreme (mustar, salsa) eu nici nu mananc ;))

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget