vineri, 9 octombrie 2015

Jurnalul unel femei simple





✿ Pentru azi
vineri, 9 septembrie 2015, 17:04
✿ Pe fereastra...
gri
✿ Sunt recunoscatoare...
pentru ca am reusit sa reduc foarte mult timpul petrecut pe internet. 
✿ In bucatarie..
pe foc sos salsa, pentru iarna, crutoane, am pus 2 borcane mai mititele de gogosari in sos dulce acrisor, borcane, borcanase, musama noua si frumoasa, draperiile de toamna, d-astea...
✿ Sunt imbracata...
rochie draguta ;;), de casa, dres si sosete. 
✿ Mesteresc...
muratiri, conserve & comp ;))
✿ Intentionez...
e...eu tot intentionez ;))
✿ Ma intreb...
cum o sa fac fata frigului, duminica, la o nunta in provincie.
✿ Citesc...
nu mai zic ce citesc, ca nu-i de lauda. Multe carti incepute si niciuna terminata. Cate putin din toate. 
✿ Sper...
sa avem o toamna aurie si calda, in ciuda valului de frig care tocmai s-a anuntat.
✿ Astept cu nerabdare...
nu astept nimic cu nerabdare :P
✿ Invat... 
retete noi :)
✿ In casa...
foarte curat!
✿ Ma gandesc... 
la garderoba mea de toamna/iarna. Sunt deficitara la acest capitol. 
✿ Ascult...
e liniste, se aude doar unitatea PC ului.
✿ Un citat preferat pentru azi...
"Cand omida credea ca totul se sfarseste, s-a transformat intr-un fluture" - anonim
✿ Unul din lucrurile preferate...
imbracamintea de toamna.
✿ Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...nu am planuri decat pentru luni si marti. Pentru restul saptamanii, vom mai vedea...
✿ O fotografie de azi...
Nu am fotografie de azi, vedeti bine ca m-am tot vaitat de lenea mea la fotografiat in ultima vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget