vineri, 13 februarie 2015

Conchiglioni

Am facut-o si pe asta! Conchiglioni. Ma amuza ca am reusit in sfarsit sa retin denumirea ;)) Le tineam in dulapul de pe balcon de multa vreme pentru ca nu stiam cum se prepara si nici nu m-a interesat prea tare sa aflu. Dar cu un sot insistent n-am avut incotro si am scotocit internetul asta pana am gasit ceva sa-mi placa, dupa mai multe tentative.
M-am inspirat din reteta de aici, mie nu mi-au iesit la fel de colorati, puteam sa mai pun ceva rosii, dar au fost foarte gustosi. Data viitoare n-am sa mai fac sos bechamel (pana la urma e o faina fiarta in lapte :P ) ci am sa fac un sos din suc de rosii si smantana, care la noi in familie are mare succes si pe care il folosesc la caneloni.
Am mancat conchiglioni cu ketchup de casa, smantana (dl.sot) si muuuult, muuuuuult parmezan. Imi place atat de mult parmezanul incat il mananc gol.
Dupa parerea mea, caneloni, lasagna, conchiglioni sunt variatiuni pe aceeasi tema, italienii astia chiar se pricep sa inventeze paste, dar cu putina inventivitate poti sa-ti dai impresia ca mananci mereu altceva ;))
 Azi e zi de post, stiu, daca v-am ispitit imi cer ieratre dar poate v-am dat si o idee pentru lasatul secului de carne pentru postul Pastelui.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget