luni, 1 decembrie 2014

Salam de biscuiți - rețeta mea

Stiu ca nu am inventat eu roata, stiu ca internetul e pliiin (si) de retete de salam de biscuiti dar eu vreau totusi, sa va prezint reteta mea. De ce? Pentru ca iese o bunatate de salam :)
Ingrediente :
  • 250-300 gr.biscuiti
  • 1 pachet unt sau margarina
  • 7 linguri apa
  • 3 linguri cacao
  • 3 linguri zahar
  • 200 gr.nuci
  • rahat, stafide, esenta de rom, zahar vanilinat/vanilie - dupa gust
  • noi am mai pus si visine din visinata si chiar alune
  • fulgi de nuca de cocos

Mod de preparare:
Untul/margarina si apa se pun pe foc. Cand s-a topit untul se adauga toate ingredientele, in afara de biscuiti si fulgii de cocos. Dupa ce s-au omogenizat se adauga si biscuitii maruntiti, se amesteca 5-10 minute.
Compozitia se pune in folie alimentara tapetata cu fulgi de nuca de cocos, i se da o forma rotunda si se da la rece. Dar asta siguri stiti :)
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Inca o rețetă pe placul meu!De mult caut rețete să fie la gramaj și lingura, pahar,etc... Chiar o voi incerca și pe aceasta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încearc-o liniștită! Am făcut salam de biscuiți, după o perioadă lungă, respectând rețeta. Nu dă greș!

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget