sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Șervețele care spun povești

Au trecut 2 ani de cand am luat in serios tehnica decupajului dar parca a trecut o vesnicie. Din primavara pana in toamna anului 2012, nu am facut altceva decat sa "decupajesc". Mi-am dat seama ca dintre toate hobbyurile, acesta imi place cel mai mult. Am gasit si explicatia : cu tehnica servetelului pot sa-mi fac cat shabby vreau eu ;)) Am o inclinatie foarte mare spre shabby chic iar la noi, fie nu se gasesc astfel de obiecte, fie se gasesc dar sunt scumpe.
Cum spuneam, mi-era dor de decupaje si m-am gandit sa reiau activitatea asta. Imi doresc de ceva vreme sa-mi fac un suport pentru cana mea de cafea. O cana shabby, evident ;;) 
Desi am servetelele de doi ani, parca azi le-am descoperit si nu m-am putut abtine sa nu va arat si voua o parte din ele.
Da, sunt servetele care spun povesti!
 Servetelul cu briosa roz, unul dintre preferatele mele. E atat de peferat incat mi-e si frica sa-l folosesc. Nu pot sa-l pun chiar pe orice, trebuie sa fie un obiect demn de asa servetel ;))
  Mda...alte preferate ;)) - servetelele shabby - o parte din ele. Am deja obiectul pe care vor ajunge aceste servetele, sper sa ma ocup saptamana viitoare.
 Eeee, uitasem de ele. Servetele mititele, mai mititele decat cele clasice. Sunt asa de vesele si prietenoase. Din nou aceeasi dilema : inca nu am obiectul care sa le merite ;))
 Aici cateva servetele pe care nu le-am putut pune intr-o categorie anume. Stiu doar ca sunt foarte colorate, inspiratie sa fie.
Ceva special : servetele "tablou". Au niste imagini asa de frumoase incat pot fi transformate in talouase pentru (o) casută de la tara.
Un servetel copilaros, aici. Le-am cumparat special, am mai multe bucati, cu gandul de a crea un cadou pentru o prietena.
 Alte favorite, cele din gama rustic-country-shabby. Le-am folosit fooooarte mult.
 "Ograda" servetelelor, e plin de animalute pe acolo ;))
 Si intr-un final cele "sacrificate". Doua pungulite cu resturile de la servetelele pe care le-am folosit, care si ele asteapta, la randul lor, sa fie folosite. Nimic nu se pierde!

2 comentarii:

  1. Sunt curioasa de unde le-ai cumpărat te rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general le-am cumpărat on line, de pe site-uri cu tema lucru de mână, hobby-uri, decoupage. Pe unele le-am primit, altele sunt cumpărate din supermarket.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget