sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Aparat de lipit cu silicon

Cand esti pasionat de lucru de mana, sub orice forma ar fi acest lucru de mana, un pistol de lipit cu silicon devine un must have. Daca nu l-as fi avut, frumuseta asta de bradut ( :d ) n-aveam cum sa-l fac. Am mai incercat in alti ani sa lipesc cu prenadez dar parca cu asa ustensila totul devine mai profi ;)) 
Aparatul l-am cumparat de la Lidl si a costat aprox.50 lei. Kitul contine si cateva batoane de silicon dar am avut inspiratia sa cumpar separat  inca o cutie. Bine am facut pentru ca se consuma extrem de repede.
 Am in lucru un alt model de bradut dar fiind prima oara cand mesteresc asa ceva, nu am stiut de cate crengute am nevoie si am ramas fara materie prima. Se impune o vizita de lucru in gradina din spatele blocului ;))
Revin cu un up date la postare cand voi fi terminat de mesterit bradutul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget