joi, 2 octombrie 2014

Mozaicul lunii septembrie 2014

Stiu ca s-a cam pus praful pe micul meu blog dar am "circumstante atenuante"
 Am prelungit vara cu un concediu petrecut in Grecia, Lefkada. Desi am petrecut clipe minunate, reintoarceea acasa a fost placuta, lina, nu am ramas cu nostalgii. Eu zic ca-i bine asa. Acum astept sa intru in rutina mea zilnica. E placut si linistitor sa stiu ca reintru in "matca"
 Daca ar fi sa caracterizez luna septembrie cu un singur cuvant, acesta ar fi o culoare : albastru. Albastru in muulte nuante. De la bleu la bleumarin si chiar turquaz. 
Natura e minunat creata si chiar daca stiu lucrul asta, parca sunt mereu luata prin surprindere de spectacolul pe care ni-l ofera.


La multi ani celor care poarta numele sfintilor Ciprian si Iustina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget