marți, 21 octombrie 2014

Gem de ananas sau "o bunatate de gem"

Ingrediente :
  • 2 buc.ananas aprox 2 kg.
  • 300-400 gr zahar/kg de ananas necuratat (!!)
  • o lamaie curatata de coaja, eventual si o portocala (eu nu am pus) dar am pus coaja rasa de portocala (toate fructele si legumele le spal cu bicarbonat)
  • amestec de ghimbir (aprox.3 cm de radacina data pe razatoarea mica), 2-3 cuisoare, cateva bobite de cardamon, scortisoara si o steluta de anason

Mod de preparare :

Dupa ce sunt curatate, ananasul, lamaia si (eventual) portocala se maruntesc la robot si se pun la fiert impreuna cu zaharul. Spre final se adauga aromaticele, se mai lasa putin pe foc si e gata. 
Am gasit pe internet foarte multe retete unde se recomanda sa se puna apa. Mie nu mi-a sunat deloc bine si am avut dreptate. Ananasul are sucul lui, chiar prea mult, NU!!! are nevoie de apa.

Pofta buna si spor la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget