marți, 11 martie 2014

Detergent pentru baie/bucătărie - homemade

Am mai incercat din cand in cand sa curat obiectele sanitare si cele de uz casnic, fie cu bicarbonat, otet sau lamaie. Rezultatele au fost satisfacatoare dar nu spectaculoase.
De curand, pe internetul asta mare (nu-mi amintesc siteul), am aflat despre o reteta extrem de simpla si la indemana oricui. Un amestec de :
  • 250 ml otet
  • 250 ml sapun lichid - eu am pus un tub de gel de dus
  • 250 ml apa.
Si acum sunt uimita de cat de bine poate curata acest banal detergent. Pentru suprafete mai murdare (calcar, grasime) sau zone cu apa dura, faceti amestecul doar din apa si otet. 
Rezultatele sunt uluitoare.

Spor la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget