luni, 3 martie 2014

Coș din fire finale

Am vazut acest tutorial si mi s-a parut o idee geniala sa folosim practic firele finale, care de obicei ne incurca atat de tare. Ceva ce in mod normal ar ajunge la cosul cu gunoi, a devenit pentru mine de mare pret ;))
 Le-am taiat cu grija si le-am strans, ba chiar am cerut si de la alte crosetarese ;))
 Pentru liant am respectat reteta Mariannei dar mi-a venit ideea sa folosesc apret din comert, dar folosit in concentratie foarte mare. Concret : in reteta de apret se recomanda ca 2 linguri de apret sa se foloseasca in aproximativ 5 litri de apa, eu am folosit 2 linguri de apret in aproximativ 600 ml.apa cand am aplicat garnitura roz.
Nu este foarte reusit, din cauza ca m-am grabit nu am distribuit uniform firele, pe alocuri sunt ceva goluri, dar pentru prima incercare sunt multumita :) stiu ce am gresit acum si data viitoare voi fi mai grijulie.
Un alt model, de asemenea foarte frumos, puteti vedea aici.

Spor la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget