vineri, 28 februarie 2014

Cutie vintage (1)

De vreo doua zile m-a apucat "febra" curateniei. Nu mai am rabdare sa astept apropierea Pastelui, simt nevoia sa fac curat acum.  Cu ocazia asta am gasit in sifonier, abandonata, o cutie metalica, vintage. O am de cativa ani cand am cumparat-o cu cozonac. Cozonacul bun, nimic de zis, dar mai atragatoare erau cutiile ;))
Am scos imediat cutia la lumina, hotarata sa-i ofer un loc pe care, consider eu, il merita. Nimic mai usor mai ales ca am ce sa pun in ea. Pe pervazul ferestrei "troneaza" de prin decembrie o cutie de carton cu mai multe "prostioare" in ea.
Bucatele de carton, sfoara, globulete, foarfeci cu model, fundite si altele.
  Multe dintre ele mi-au folosit cand am facut etichetele pentru cadourile de Craciun. Tare uratel mai arata cutia, dar fiind cat de cat astupata de perdea si draperie nu m-a deranjat prea tare.
  Acum a venit momentul sa zic "out". Am mutat ce era in cutia de carton, in cutia vintage.
 Si nu doar atat, dar i-am gasit si un loc la vedere, pe unul dintre rafturi, chiar sub ochii mei.
 Trusa de lucru mi se tot mareste si am nevoie de spatii unde sa-mi pun ghemele, reviste mai mici, scotch-ul, capsatorul, cartoanele & comp. O astfel de cutie e binevenita.
Sa aveti o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget